Вікі Клітини
Advertisement
Terminus Chamber.png

Кінцева палата (англ. Terminus Chamber) — модель змодельованого всесвіту, яка показує гравцеві прогрес у грі.

Чим більше галузей реальності досліджує гравець, тим ближче він наближається до виконання симуляції та досягнення мети сингулярності.

Скло Мозку[]

Ter-Ch-1.png
Двигун реальності

Скло Мозку
Надихає людську цивілізацію

Розвиваючи людський мозок, ви розблокували це кінцеве скло. Тепер він здатний до вищої думки, цей вид готовий оволодіти світом.

Мезозойський вузол[]

Ter-Ch-2.png
Двигун реальності

Мезозойський вузол
Повні динозаври

Визначивши мезозою долину, ви розблоковано це термін. Вимирання динозаврів дає нам уявлення про те, як виходи можуть зникнути.

Пташине Скло[]

Ter-Ch-3.png
Двигун реальності

Пташине Скло
Завоюйте небо.

Еволюціонуючи неови, ви розблокували це кінцеве скло. Динозаври перетворюються на птахів, демонструючи, наскільки еволюція може змінити нас.

Закінчення Сингулярності[]

Ter-Ch-4.png
Двигун реальності

Закінчення Сингулярності
Дозволено оновлення за межами Сингулярності

Ваше квантове комп'ютерне моделювання не могло впоратися з усіма розрахунками і зламалося. Це покращує ваш гіпер-RAM, так що ви можете вийти за межі сингулярності і розрахувати його вплив на Всесвіт.

Терраформований Марс Завершено[]

Ter-Ch-5.png
Двигун реальності

Терраформований Марс Завершено
Відкрито Міжзоряні Подорожі

Ви успішно терраформували Марс. Людство зараз має другий дім. Марс буде служити базою для майбутнього освоєння космосу.

  • Вимога: Купити Повністю тераформоване середовище (останній елемент у гілці колонізації Марса)

Король джунглів[]

Ter-Ch-6.png
Двигун реальності

король джунглів
Розблокована Feliformes

Ви закінчили гілка еволюції ссавців. Тепер ми можемо краще зрозуміти наших предків ссавців і родичів.

Водне ссавецьке скло[]

Ter-Ch-7.png
Двигун реальності

Водне ссавецьке скло
Розблокувати cetaceans

Відкриваючи, чому деякі ссавці повернулися до моря, ви розблоковано цей термін. Таємничі глибини океану є останнім великим кордоном на планеті Земля.

Родичі Рептилій[]

Ter-Ch-8.png
Двигун реальності

Родичі Рептилій
Крокодил Виявлений.

Незважаючи на те, що вони не є нащадками динозаврів, crocidilians станні живі архозаври: це робить їх ще старшими, ніж динозаври! Свідчення цього можна побачити в деяких рисах, які відрізняють їх від інших сучасних рептилій; крокодили мають чотири-камерні серця і кору головного мозку.

За межами[]

Планета[]

Ter-Ch-9.png
Двигун реальності

Планета

Збираючи всі планети в Сонячній системі, ви розблоковано цей термін. Ці планети орбітують наше сонце і навчають нас більше про Всесвіт.
  • ВИМОГА: Розблоковано всі планети

Міжзоряне скло[]

Ter-Ch-10.png
Двигун реальності

Міжзоряне скло

Повністю вивчаючи нашу Сонячну систему, ви розблоковано цей термін. Досліджуючи глибше в космос, розблокує нові секрети космосу.

  • ВИМОГА: Розблоковано Альфа Кентаврі.

Нульовий Вузли[]

  • Процес кристалізації незавершений. Потрібно більше даних. Нульовий Вузол

Примітки[]

Канцева палата ще не завершена. Нові окуляри будуть додані в міру додавання нових гілок еволюції, а для завершення гри в кінцевому підсумку знадобиться набір. Очікується, що у 2022 році буде більше вмісту, пов’язаного з цим, та розповіді про гру.

Advertisement